Showing 1 - 10 of 10,608
Das Marketing als eine der jüngeren und auch dynamischsten Disziplinen der Betriebswirtschaftslehre unterlag seit den Anfängen der Marketingforschung in Deutschland einem starken Wandel, der sich mal als echter Paradigmenwechsel, mal aber nur als purer Schlagwortaustausch dargestellt hat....
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011402178
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001768099
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001518997
Scientific knowledge and practical advice are combined in this book. Leading scientists present their latest research results in the area of product and price bundling, with respect to optimization as well as to behavioral bundling approaches. In addition the reader will learn how to implement...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000682179
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003754978
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003644177
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000647324
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000930746
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001298625
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012700447