Showing 1 - 10 of 339
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011434048
Ziel dieser Arbeit ist die Ermittlung von Faktoren, im Sinne von Produkteigenschaften, die einen Einfluss auf den Verkauf von Fachbüchern im Allgemeinen und Marketing-Fachbüchern im Speziellen ausüben. Auf Grundlage einer umfassenden Literaturrecherche zu verkaufsbeeinflussenden Faktoren bei...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009521437
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012134092
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012030705
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011391221
Prior studies that try to explain who gets tenure and why remain inconclusive, especially on whether non-meritocratic factors influence who becomes a professor. On the basis of career and publication data of virtually all sociologists working in German sociology departments, we test how...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010440559
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011806826
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011890663
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002007071
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009545830