Showing 1 - 10 of 870
. Anhand vieler kommentierter Bildbeispiele beschreiben sie, wie Werbung funktionieren muss, um nicht nur wahrgenommen zu …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001700331
the market. In this paper, we want to analyse the funds’ advertising activities in the face of the changed competitive … potential effects of competition on funds’ advertising strategies; one of the volume and cost of advertisements and one of their … contents. Our results suggest that competition has been associated with an increase in the amount of advertising. As to the …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008516757
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003436612
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009544797
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000370885
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003433275
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008669676
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003586432
Praxisorientiertes, kompaktes Arbeitsbuch mit knappen und verständlichen Begriffserklärungen (ohne Literaturhinweise). Im Anhang wichtige Adressen der Kommunikationswirtschaft. - Vorauflage (ID 33/05) ersetzen. (3) (LK/E: Kardung)
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008652913
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009745926