Showing 1 - 10 of 24
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011451585
Purpose: This research study analyzes Moldovans’ intentions to visit Greece, and their perceptions of Greece’s image as … findings are based upon a sample of 139 respondents. Findings: The findings reveal that, overall, Greece’s image as a tourist … creating marketing strategies that would help in managing and improving Greece’s image as a destination among Moldovan tourists …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011709596
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011517647
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011876084
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011886640
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011381565
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001709680
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003776237
Fragestellungen in die Sphären von Image und Einfluss verlegt, kommt vor dem Hintergrund wachsenden Wettbewerbs an der Bedeutung der … Ländern, Faktoren zu identifizieren, die Image und Reputation nachhaltig beeinflussen können. Dabei stehen die folgenden …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010408586
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010412639