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Gegenstand dieser Arbeit ist die Betrachtung der Reputation eines Unternehmens aus ?konomischer Sicht. Die Zusammenfassung von Beurteilungen der Unternehmensaktivit?ten durch wirtschaftlich relevante Interessengruppen bildet eine Unternehmensreputation. Die Reputation wird hier mit einem...
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Erst seit wenigen Jahren erkennen zunehmend mehr Unternehmen, dass Image und Reputation einen wichtigen Einfluss auf … den Marktwert des Unternehmens haben können. Mit Image und Reputation verbindet man das Ansehen bzw. den Ruf eines … Unternehmens. Während unter dem Begriff Image das aus der Sicht des Unternehmens angestrebte Ansehen verstanden wird, verbindet man …
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This paper explores the reputations of 63 German firms over the period 1988 to1998. It considers what factors may affect firm reputations, and how and whyreputations change over time. The reputation data come from Manager Magazin’ssurvey that is similar to the one compiled annually in the US by...
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В статье рассматривается актуальность управления имиджем в современных условиях. Через исследование функций, средств и приемов управления имиджем...
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Wherever communication about agriculture takes place, its image is rather positive, and negative headlines do not … necessarily have an impact on the image of farming. This applies to agriculture in general but especially to farms working with … model. The main focus of this model is the impact of two communication channels on the image of agriculture, namely direct …
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Цель данной статьи заключается в выдвижении и обосновании гипотезы об определении репутации преподавателя ВУЗа как фактора формирования репутации ВУЗа на...
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The Place Marketing shall be used and perceived by local governments, as a tool that plays a fundamental role for economic development, social, political and sustainable development of countries, regions or cities, for these posts can be marketed so efficiently, as the companies selling products...
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image plus three additional influences that reflect the broader service perspective. Using analyses data of a sample of 227 … value. In addition brand image, company image and employee trust have a reflected influence on customer value through …
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