Showing 1 - 10 of 6,691
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001658211
Stellenwert der Werbung innerhalb des Marketing-Mix -- Prognosegegenstand Markenbekanntheit -- Markenbekanntheit durch … Werbung im Werbewirkungsprozess -- Theoretischer Bezugsrahmen zur Analyse der Werbewirkungen -- Basis von Daten aus dem Media … umfassendes dynamisches Awareness-Modell, d.h. ein Modell zum Aufbau von Markenbekanntheit, durch TV-Werbung, die bei der …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014014366
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003389022
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003570496
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011502950
With the advertising industry and practice changing significantly in the last decade, it is likely that the existing … management practices in advertising agencies also need some transformation. Through exploring management innovation principles … and practices, novel practices might be applied by advertising agencies to exploit changes in their environment and …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013170497
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012321125
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011911206
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003323128
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013354061