Showing 1 - 10 of 1,103
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014442293
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014394227
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012437697
This study examines factors influencing the adoption of cashless payment in Malaysia using a well-established unified theory of adoption and use of technology, UTAUT2. A total of 301 completed and usable questionnaires were collected from Malaysian consumers to test the hypotheses. Analysis of a...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012594449
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011673224
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014464517
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013366618
Problemstellung -- Der Checkout im Handel -- Begriffliche Abgrenzung und Einordnung der Kundenzufriedenheit -- Bisherige Untersuchungen zum Einfluss von Selbstbedienungskassen auf das Konsumentenverhalten -- Verhaltenswissenschaftliche Theorien zur Erklärung der Kundenzufriedenheit mit neuen...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014015013
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003879294