Showing 1 - 10 of 867
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001769413
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013432022
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000952558
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003734622
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000916850
Valuable knowledge emerges increasingly outside of firm boundaries, in particular in public research institutions and universities. The question is how firms organize their interactions with universities effectively to acquire knowledge and apply it successfully. Literature has so far largely...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010298043
Valuable knowledge emerges increasingly outside of firm boundaries, in particular in public research institutions and universities. The question is how firms organize their interactions with universities effectively to acquire knowledge and apply it successfully. Literature has so far largely...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010298675
Diese Bachelorarbeit befasst sich mit einer neuen Form der innovativen Wertschöpfung – dem Crowdsourcing. Dieser Begriff impliziert, dass Problem- und Aufgabenstellungen, die unternehmensintern nicht gelöst werden können, ausgelagert werden.Als potenzielle Generatoren gelten alle Nutzer des...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009434177
Bei dem Kampf um Marktanteile kann die Mitarbeitermotivation und die Identifikation mit dem Unternehmen ein …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005840758