Showing 1 - 10 of 35
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011731931
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012234608
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012144440
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009546594
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009711862
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009615535
1. Einleitung -- 2. Was wir von der Human-Factors-Forschung lernen können -- 3. Was wir von Einsatzorganisationen lernen können -- 4. Empfehlungen für Projektarbeit -- 5. Komplexität -- 6. Unsicherheit, Unerwartetes und soziale Systeme -- 7 -- Pläne, Entscheidungen und Heuristiken -- 8....
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012402916
Building on information processing theory (IPT), this empirical study investigates the factors that drive a buying center’s level of sensitivity to brand information. The authors propose that buying center brand sensitivity is related in a curvilinear fashion with purchase importance and...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014182543
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011533207
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011806577