Showing 1 - 10 of 1,922
Die vorliegende Untersuchung richtet sich an die fachinteressierte Öffentlichkeit in den alten und besonders auch in den neuen Bundesländern. Die Studie basiert auf Daten und Informationen, die im Kreise von Verbrauchern, im Handel und bei Konsumgüterherstellern aus den neuen Bundesländern...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000340745
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000570373
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001762768
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011955182
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013455879
"This book offers the most relevant theories about culture and European market segmentation as well as providing updated data for the evaluation and analyses of the European consumption patterns in the beverage market"--Provided by publisher
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009711362
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001460684
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000645449
We empirically analyze the role of e-Commerce and brick-and-mortar retailers in discovering new bestsellers in the book market, using the German market as an example. Using an AR(1)-Process, we find that when a title becomes a bestseller sales increase in e-Commerce and decrease in...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012208398