Showing 1 - 10 of 79
We empirically analyze the role of e-Commerce and brick-and-mortar retailers in discovering new bestsellers in the book market, using the German market as an example. Using an AR(1)-Process, we find that when a title becomes a bestseller sales increase in e-Commerce and decrease in...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012208398
Die vorliegende Untersuchung richtet sich an die fachinteressierte Öffentlichkeit in den alten und besonders auch in den neuen Bundesländern. Die Studie basiert auf Daten und Informationen, die im Kreise von Verbrauchern, im Handel und bei Konsumgüterherstellern aus den neuen Bundesländern...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000340745
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000666881
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000706684
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000570373
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000049897
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003755276
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000054952