Seminar on Marketing to Children and Young Consumers : tactics for today, and strategies for tomorrow ; Nuremberg/Fed. Rep. of Germany, 6th - 8th June, 1984
European Society for Opinion and Marketing Research, E.S.O.M.A.R.
Year of publication: |
1984
|
---|---|
Institutions: | Seminar on Marketing to Children and Young Consumers (contributor) ; European Society for Opinion and Marketing Research, E.S.O.M.A.R. (contributor) |
Publisher: |
Amsterdam |
Subject: | Jugend | Verbraucher | Absatz | Deutschland | Germany | Kinder | Children | Jugendliche | Youth | Zielgruppe | Target group | Konsumentenverhalten | Consumer behaviour | Marketing |
Saved in:
Saved in favorites
Similar items by subject
-
Beziehungsmarketing mit jungen Zielgruppen : Grundlagen, Strategien, Praxisbeispiele
Zanger, Cornelia, (2000)
-
Future Kids : die geheimen Wünsche und wa(h)ren Bedürfnisse der Konsumenten von morgen
Kirig, Anja, (2010)
-
Marken-Kids : Neues über die Erlebniswelt und das Markenbewusstsein der 8- bis 14-Jährigen
Lindstrom, Martin, (2003)
- More ...
Similar items by person