Showing 1 - 10 of 17
The traditional information paradigm postulates that increasing the amount of information and establishing full transparency helps consumers with their decisions. We challenge this assumption and address criteria that good consumer information needs to fulfil. Based on the findings from research...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012962334
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011786338
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011528721
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001981428
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001915360
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001915586
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001915614
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001919602
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014511779
Die Studie setzt sich zum Ziel, empirisch fundierte Aussagen zur Wechselbereitschaft aus scheinbar stabilen Haus- bzw. Hauptbankverbindungen zu treffen. Hierbei stehen die potentiellen Wechselgründe genauso im Blickpunkt wie die möglichen Gründe, einen Wechsel nicht zu vollziehen, obwohl...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010296585