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Lehrbuch
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Language
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German
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Author
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Piller, Frank T.
28
Reichwald, Ralf
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Ihl, Christoph
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Vossen, Alexander
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Möslein, Kathrin
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Seifert, Sascha
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Bendig, David
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Piller, Frank
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Schaller, Christian
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Wagner, Philipp
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Wentzel, Daniel
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Institution
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Springer Fachmedien Wiesbaden
1
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Arbeitsberichte des Lehrstuhls für Allgemeine und Industrielle Betriebswirtschaftslehre der Technischen Universität München
3
Lehrbuch
2
SpringerLink / Bücher
2
California management review
1
Controlling : Zeitschrift für erfolgsorientierte Unternehmenssteuerung
1
Die Unternehmung : Swiss journal of business research and practice ; Organ der Schweizerischen Gesellschaft für Betriebswirtschaft (SGB)
1
Die wunderbare Wissensvermehrung : wie Open Innovation unsere Welt revolutioniert
1
Gabler-Lehrbuch
1
Innovationsfähigkeit in einer modernen Arbeitswelt : Personalentwicklung, Organisationsentwicklung, Kompetenzentwicklung ; Beiträge der Tagung des BMBF
1
Innovationsmanagement 2.0 : handlungsorientierte Einführung und praxisbasierte Impulse
1
International journal of innovation management
1
Journal of business economics : JBE
1
Kommunikation als Erfolgsfaktor im Innovationsmanagement : Strategien im Zeitalter der Open Innovation
1
Kundenintegration und Kundenbindung : wie Unternehmen von ihren Kunden profitieren
1
New forms of collaborative innovation and production on the internet : an interdisciplinary perspective
1
Open tourism : open innovation, crowdsourcing and co-creation challenging the tourism industry
1
RWTH-TIM Working Paper, February
1
Research policy : policy, management and economic studies of science, technology and innovation
1
Revolutionizing innovation : users, communities, and open innovation
1
Springer eBook Collection / Business and Economics
1
The journal of product innovation management : an international publication of the Product Development & Management Association
1
Wertschöpfungsmanagement als Kernkompetenz : Festschrift für Horst Wildemann
1
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User Innovation : der Kunde kann's besser
Piller, Frank T.
- In:
Die wunderbare Wissensvermehrung : wie Open Innovation …
,
(pp. 85-97)
.
2006
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003736173
Saved in:
2
All for the money? : the limits of monetary rewards in innovation contests with users
Ihl, Christoph
;
Vossen, Alexander
;
Piller, Frank T.
- In:
International journal of innovation management
23
(
2019
)
2
,
pp. 1950014-1-27
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012009043
Saved in:
3
Dark side or bright light : destructive and constructive deviant content in consumer Ideation contests
Gatzweiler, Alexandra
;
Blazevic, Vera
;
Piller, Frank T.
- In:
The journal of product innovation management : an …
34
(
2017
)
6
,
pp. 772-789
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011822741
Saved in:
4
Beyond the offer: Co-creation in tourism : when your guest becomes your partner, value emerges
Piller, Frank T.
;
Gülpen, Christian
- In:
Open tourism : open innovation, crowdsourcing and …
,
(pp. 413-421)
.
2016
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011444588
Saved in:
5
Customer integration : Formen und Prinzipien einer Integration der Kunden in die unternehmerische Wertschöpfung
Reichwald, Ralf
;
Piller, Frank T.
-
2002
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001647366
Saved in:
6
Individualization based collaborative customer relationship management : motives, structures, and modes of collaboration for mass customization and CRM
Piller, Frank T.
;
Schaller, Christian
-
2002
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001704603
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7
From economies of scale towards economies of customer integration : value creation in mass customization based electronic commerce
Piller, Frank T.
;
Möslein, Kathrin
-
2002
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001704605
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8
Der Kunde als Wertschöpfungspartner : Formen und Prinzipien
Reichwald, Ralf
;
Piller, Frank T.
- In:
Wertschöpfungsmanagement als Kernkompetenz : …
,
(pp. 27-51)
.
2002
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001640309
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9
Controlling für Open Innovation : theoretische Grundlagen und praktische Konsequenzen
Hilgers, Dennis
;
Piller, Frank T.
- In:
Controlling : Zeitschrift für erfolgsorientierte …
21
(
2009
)
2
,
pp. 77-82
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003800348
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10
Wertschöpfungsprinzipien von Open Innovation : Information und Kommunikation in verteilten offenen Netzwerken
Piller, Frank T.
;
Reichwald, Ralf
- In:
Kommunikation als Erfolgsfaktor im …
,
(pp. 105-120)
.
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003853561
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