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Geile, Andrea
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Robier, Johannes
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Anthony, Christina I.
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Arndt, Aaron D.
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Barksdale, Hiram C.
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Cowley, Elizabeth
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Dahl, Darren W.
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Duma, Fabio
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Eszler, Erwin
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Evanschitzky, Heiner
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Goh, Jin X.
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Hall, Judith A.
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Hamwi, G. Alexander
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Hwang, Jinsoo
1
Hyun, Sunghyup Sean
1
Illig, Randy
1
Johnson, Julie T.
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Karande, Kiran
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Khalsa, Mahan
1
Kim, Samuel Seongseop
1
Kumschier, Alexander
1
Lorberg, Daniel
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Müller-Gensert, Edgar
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Prykop, Catja
1
Ramarajan, Lakshmi
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Riedel, Klaus
1
Rothbard, Nancy P.
1
Rutherford, Brian N.
1
Sharma, Arun
1
Stockton, William
1
Tao, Kungpo
1
Verghis, Phil
1
Ward, Morgan K.
1
Wilk, Steffanie L.
1
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Redline Verlag
1
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Journal of consumer research : JCR ; an interdisciplinary bimonthly
2
SpringerLink / Bücher
2
Academy of Management journal : AMJ
1
Arbeitspapiere zum Tätigkeitsfeld Risikomanagement und Versicherung
1
European journal of marketing : EJM
1
Forum Marketing
1
Gabler Research / Forum Marketing
1
International journal of hospitality management
1
Journal of marketing theory and practice
1
Management for Professionals
1
Management for professionals
1
Psychology & marketing
1
Schriften aus dem Institut für Angewandte Wirtschaftswissenschaften, Kooperations- und Weiterbildungspartner der Hochschule Niederrhein
1
Stakeholder im Fokus : Management-Ansätze für Messeveranstalter
1
The journal of personal selling & sales management : JPSSM
1
Wiener Beiträge zur betriebswirtschaftlichen Versicherungswissenschaft
1
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The role of server-patron mutual disclosure in the formation of rapport with and revisit intentions of patrons at full-service restaurants : the moderating roles of marital status...
Hwang, Jinsoo
;
Kim, Samuel Seongseop
;
Hyun, Sunghyup Sean
- In:
International journal of hospitality management
33
(
2013
),
pp. 64-75
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009746514
Saved in:
2
Erfolgsfaktoren und Relevanz des persönlichen Verkaufsgespräches : theoretische Analyse und empirische Untersuchung unter besonderer Berücksichtigung des stationären Bekleidungsein...
Lorberg, Daniel
-
2013
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009752841
Saved in:
3
The labor of lies : how lying for material rewards polarizes consumers' outcome satisfaction
Anthony, Christina I.
;
Cowley, Elizabeth
- In:
Journal of consumer research : JCR ; an …
39
(
2012/13
)
3
,
pp. 478-492
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009658072
Saved in:
4
It takes just 120 seconds : predicting satisfaction in technical support calls
Hall, Judith A.
;
Verghis, Phil
;
Stockton, William
;
Goh, …
- In:
Psychology & marketing
31
(
2014
)
7
,
pp. 500-508
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010382588
Saved in:
5
Einstellungen von Kunden und Beratern beim Versicherungsvertrieb über Banken : Ergebnisse modellgestützter empirischer Erhebungen bei Genossenschaftsbanken im süddeutschen Raum und...
Kumschier, Alexander
;
Eszler, Erwin
-
2012
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010348609
Saved in:
6
How angry customer complaints influence salesperson commitment to service quality
Tao, Kungpo
;
Karande, Kiran
;
Arndt, Aaron D.
- In:
Journal of marketing theory and practice
24
(
2016
)
3
,
pp. 265-282
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011532821
Saved in:
7
Should the devil sell Prada? : retail rejection increases aspiring consumers' desire for the brand
Ward, Morgan K.
;
Dahl, Darren W.
- In:
Journal of consumer research : JCR ; an …
41
(
2014/15
)
3
,
pp. 590-609
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010473431
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8
The role of the sales employee in securing customer satisfaction
Evanschitzky, Heiner
;
Sharma, Arun
;
Prykop, Catja
- In:
European journal of marketing : EJM
46
(
2012
)
3/4
,
pp. 489-508
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009535669
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9
Ideal versus actual number of sales calls : an application of disconfirmation theory
Hamwi, G. Alexander
;
Rutherford, Brian N.
;
Barksdale, …
- In:
The journal of personal selling & sales management : JPSSM
33
(
2013
)
3
,
pp. 307-318
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009776491
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10
Blueprinting für Messegesellschaften : zum systematischen Strukturieren und optimieren des Dienstleistungsprozesses "Messe" - mit Konzentration auf den Kundentyp "Aussteller"
Riedel, Klaus
- In:
Stakeholder im Fokus : Management-Ansätze für …
,
(pp. 219-256)
.
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011614375
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