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Article
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Book / Working Paper
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Type of publication (narrower categories)
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Aufsatz im Buch
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Book section
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Article in journal
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Aufsatz in Zeitschrift
2
Hochschulschrift
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Thesis
1
Language
All
German
6
English
2
Author
All
Gröppel-Klein, Andrea
7
Helfgen, Jennifer
2
Bartmann, Benedikt
1
Baun, Dorothea
1
Broeckelmann, Philipp
1
Broeckmann, Philipp
1
Germelmann, Claas Christian
1
Groeppel-Klein, Andrea
1
more ...
less ...
Institution
All
Springer Fachmedien Wiesbaden
1
Published in...
All
Handbuch Handel : Strategien - Perspektiven - internationaler Wettbewerb
2
Forschungsgruppe Konsum und Verhalten
1
Gabler-Edition Wissenschaft / Forschungsgruppe Konsum und Verhalten
1
Interaktive Wertschöpfung durch Dienstleistungen : strategische Ausrichtung von Kundeninteraktionen, Geschäftsmodellen und sozialen Netzwerken
1
NeuroPsychoEconomics
1
Quantitative marketing and marketing management : marketing models and methods in theory and practice ; dedicated to Udo Wagner
1
Research
1
The international review of retail, distribution and consumer research
1
more ...
less ...
Source
All
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1
Die Bedeutung von Mental Maps für die Orientierung am Point-of-Sale
Gröppel-Klein, Andrea
;
Bartmann, Benedikt
;
Germelmann, …
- In:
NeuroPsychoEconomics
1
(
2006
)
1
,
pp. 30-47
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003330191
Saved in:
2
Point-of-Sale-Marketing
Gröppel-Klein, Andrea
- In:
Handbuch Handel : Strategien - Perspektiven - …
,
(pp. 645-669)
.
2012
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009737991
Saved in:
3
Point-of-Sale-Marketing
Gröppel-Klein, Andrea
- In:
Handbuch Handel : Strategien - Perspektiven - …
,
(pp. 671-692)
.
2006
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003276151
Saved in:
4
Win-Win-Win? : Interaktion von Konsumgüterindustrie, Handel und Konsumenten bei der Gestaltung von POS-Promotions
Gröppel-Klein, Andrea
;
Helfgen, Jennifer
- In:
Interaktive Wertschöpfung durch Dienstleistungen : …
,
(pp. 567-587)
.
2015
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010532541
Saved in:
5
Die Reaktivierung von inneren Markenbildern am Point-of-Sale : eine Untersuchung des Zusammenspiels von Out-of-Store-Werbung und Instore-Displays
Helfgen, Jennifer
-
2019
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011965708
Saved in:
6
Impulsives Kaufverhalten am Point of Sale
Baun, Dorothea
-
2003
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001754322
Saved in:
7
The influence of location-aware mobile marketing messages on consumers' buying behavior
Gröppel-Klein, Andrea
;
Broeckelmann, Philipp
- In:
Quantitative marketing and marketing management : …
,
(pp. 353-377)
.
2012
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009621749
Saved in:
8
Usage of mobile price comparison sites at the point of sale and its influence on consumers' shopping behaviour
Broeckmann, Philipp
;
Groeppel-Klein, Andrea
- In:
The international review of retail, distribution and …
18
(
2008
)
2
,
pp. 149-166
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003737310
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