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1,283
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Theory
1,031
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Strategic management
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427
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427
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414
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390
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Innovation management
302
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285
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270
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266
Social web
266
E-commerce
263
Electronic Commerce
263
Customer satisfaction
258
Kundenzufriedenheit
258
Marketingmanagement
254
Marketing management
253
Human Resource Management
243
Personalmanagement
243
KMU
238
SME
238
Erfolgsfaktor
232
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Online availability
All
Undetermined
19
Type of publication
All
Article
267
Book / Working Paper
5
Type of publication (narrower categories)
All
Book section
Sammlung
Article in journal
1,537
Aufsatz in Zeitschrift
1,537
Aufsatz im Buch
267
Hochschulschrift
177
Thesis
154
Graue Literatur
114
Non-commercial literature
114
Collection of articles of several authors
76
Sammelwerk
76
Arbeitspapier
70
Working Paper
70
Aufsatzsammlung
62
Case study
53
Fallstudie
53
Bibliografie enthalten
31
Bibliography included
31
Handbook
22
Handbuch
22
Conference paper
16
Konferenzbeitrag
16
Lehrbuch
16
Textbook
14
Konferenzschrift
9
Conference proceedings
7
Guidebook
7
Ratgeber
7
Collection of articles written by one author
5
Reprint
5
Elektronischer Datenträger
4
CD-ROM, DVD
3
Festschrift
3
Glossar enthalten
3
Glossary included
3
Mikroform
3
Fallstudiensammlung
2
Systematic review
2
Übersichtsarbeit
2
Abstract
1
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Language
All
German
141
English
130
French
1
Author
All
Ahlert, Dieter
6
Günter, Bernd
4
Backhaus, Klaus
3
Hennig-Thurau, Thorsten
3
Ratten, Vanessa
3
Reiß, Michael
3
Riehm, Ulrich
3
Zentes, Joachim
3
Bobiatynski, Eduard
2
Borchert, Stefan
2
Decker, Alexander
2
Diller, Hermann
2
Dudenhöffer, Ferdinand
2
Eggert, Andreas
2
Freiling, Jörg
2
Gassmann, Oliver
2
Gerlach, Sabine
2
Graça, Sandra S.
2
Hamilton, Dennis C.
2
Helm, Sabrina
2
Heusler, Klaus Felix
2
Hippner, Hajo
2
Holzhausen, Arne
2
Jürgens, Ulrich
2
Kleinaltenkamp, Michael
2
Koch, Matthias
2
Kühl, Rainer W.
2
Lambert, Douglas M.
2
Le Dung
2
Lee, Hau Leung
2
Lingenfelder, Michael
2
Link, Jörg
2
Lippert, Inge
2
Mallad, Heike
2
Meinig, Wolfgang
2
Nguyen Tuyet-Mai
2
Pepels, Werner
2
Piller, Frank T.
2
Quach, Sara
2
Sheth, Jagdish N.
2
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Institution
All
Springer Fachmedien Wiesbaden
1
Published in...
All
Interaktionen im Dienstleistungsbereich
7
Handbook of relationship marketing
6
New product development and production networks : global industrial experience ; with 85 figures and 29 tables
4
Relationship Marketing : Standortbestimmung und Perspektiven ; mit 13 Tabellen
4
eCRM - Electronic Customer Relationship Management : Management der Kundenbeziehungen im Internet-Zeitalter
4
Developing digital marketing : relationship perspectives
3
Electronic Services
3
Kundenbeziehungen im Dienstleistungsbereich
3
New insights on trust in business-to-business relationships : a multi-perspective approach
3
Business networking : shaping enterprise relationships on the Internet
2
Der Handel im Informationszeitalter : Konzepte, Instrumente, Umsetzung ; Klaus Barth zum 65. Geburtstag
2
Dimensionen der Logistik : Funktionen, Institutionen und Handlungsebenen
2
Distribution im Aufbruch : Bestandsaufnahme und Perspektiven
2
E-commerce and the digital economy
2
Handbuch Kundenbindungsmanagement : Strategien und Instrumente für ein erfolgreiches CRM
2
Handbuch Kundenmanagement : Anforderungen, Prozesse, Zufriedenheit, Bindung und Wert von Kunden
2
Management in Japan : Herausforderungen und Erfolgsfaktoren für deutsche Unternehmen in einer dynamischen Umwelt
2
Management mit Vision und Verantwortung : eine Herausforderung an Wissenschaft und Praxis ; Festschrift für Hans Raffée zum 75. Geburtstag
2
Marketing in the socially-networked world : challenges of emerging, stagnant & resurgent markets ; AMA Summer Educators' Conference 2012 ; AMA educators' proceedings Volume 23 ; Chicago, Illinois, USA, 17 - 19 August 2012
2
Marketing von Solutions : innovative Ansätze und Best Practices
2
Marketing-Management und Unternehmensführung : Festschrift für Professor Dr. Richard Köhler zum 65. Geburtstag
2
Marktleistung und Wettbewerb : strategische und operative Perspektiven der marktorientierten Leistungsgestaltung; Werner H. Engelhardt zum 65. Geburtstag
2
Neue Aspekte des Dienstleistungsmarketing : Konzepte für Forschung und Praxis ; [aus den Beiträgen zum 7. Workshop Dienstleistungsmarketing in Bayreuth ... 1999]
2
Neue Entwicklungen im Dienstleistungsmarketing : [Vorträge des 8. Dienstleistungsmarketing-Workshops, der im Februar 2001 an der Universität Innsbruck veranstaltet wurde]
2
Produktion - Distribution - Konsum : Auswirkungen von Informations- und Kommunikationstechnologien (IKT) auf Wirtschafts- und Versorgungsverkehr
2
Relational and functional integration
2
Relations of complex organizational systems : a key to global competitivity ; problems - strategies - visions
2
The definitive handbook of business continuity management
2
Vertical relationships and coordination in the food system : with 94 tables ; [papers presented at the Conference "Vertical Relationships and Coordination in the Food System" held in Piacenza, Italy, on June 12-13, 1997]
2
Vertikales Marketing und Markenführung im Zeichen von Category-Management
2
Wertorientiertes Marketing : Unternehmensressourcen richtig nutzen
2
Advances in electronic marketing
1
Advancing knowledge and the knowledge economy
1
B2B-Handbuch Operations Management : Industriegüter erfolgreich vermarkten
1
Behavioral perspectives on strategic alliances
1
Beiträge zum wertorientierten Kundenbeziehungsmanagement
1
Business and finance : performance and management
1
Business ethics and the electronic economy
1
Business ethics and the electronic economy : with 4 tables
1
Business models for strategic innovation : cross-functional perspectives
1
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ECONIS (ZBW)
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Trust and belonging in individual and organizational relationships
Allen, Kelly-Ann
;
Svendsen, Gert Tinggaard
;
Syed Marwan …
- In:
Strategic corporate communication in the digital age
,
(pp. 19-31)
.
2021
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012491026
Saved in:
2
Anreizkompatible Reorganisationen von Unternehmen in ECR-Wertschöpfungspartnerschaften
Borchert, Margret
;
Borchert, Stefan
- In:
Der Handel im Informationszeitalter : Konzepte, …
,
(pp. 151-171)
.
2002
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001648488
Saved in:
3
Time-to-market orientierte Reorganisation der Produktentstehung im internationalen Werkzeugmaschinenbau
Lippert, Inge
;
Jürgens, Ulrich
- In:
Der deutsche Maschinenbau in den neunziger Jahren : …
,
(pp. 349-377)
.
2000
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001505318
Saved in:
4
The development and current trends of digital marketing and relationship marketing research
Le Dung
;
Nguyen Tuyet-Mai
;
Quach, Sara
;
Thaichon, Park
; …
- In:
Developing digital marketing : relationship perspectives
,
(pp. 1-18)
.
2021
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012585544
Saved in:
5
Digital sport marketing
Ratten, Vanessa
;
Thompson, Ashleigh-Jane
- In:
Developing digital marketing : relationship perspectives
,
(pp. 75-86)
.
2021
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012585821
Saved in:
6
The current trends and future direction of digital and relationship marketing : a business perspective
Nguyen Tuyet-Mai
;
Le Dung
;
Quach, Sara
;
Ratten, Vanessa
- In:
Developing digital marketing : relationship perspectives
,
(pp. 191-200)
.
2021
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012586502
Saved in:
7
A global examination of cognitive trust in business-to-business relationships
Graça, Sandra S.
;
Barry, James M.
- In:
New insights on trust in business-to-business …
,
(pp. 7-36)
.
2019
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012405313
Saved in:
8
Customer-company relationships : the key dimensions and leveraging social media to build relationships
Balkan, Nilay
- In:
New perspectives on critical marketing and consumer society
,
(pp. 39-51)
.
2021
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012497101
Saved in:
9
B2B "relationships" : a social construction of reality? : a study of Marks and Spencer and one of its major suppliers
Blois, Keith J.
-
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003727917
Saved in:
10
Unternehmensübergreifende Planung in KMU
Steven, Marion
;
Schade, Sonja
- In:
Planung in kleinen und mittleren Unternehmen
,
(pp. 61-78)
.
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003507777
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