Showing 1 - 10 of 3,066
"This book explores how Chinese enterprises implement green human resource management (green HRM), and how it affects employee green and non-green work behaviors through multiple underlying mechanisms and depends on individual green values and perceived organizational support. The authors...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012119486
Für den langfristigen wirtschaftlichen Erfolg eines Call-Centers ist es unerlässlich, die Mitarbeiter an das Unternehmen zu binden und ihre Leistungsfähigkeit und Leistungsbereitschaft nachhaltig zu sichern. Voraussetzung hierfür ist, dass die Mitarbeiter zufrieden sind. Unzufriedene...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013516544
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013533926
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003064827
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003408727
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013199276
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003819324
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000679797
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000691187
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000565055