Showing 1 - 10 of 2,699
Angesichts der wachsenden Kritik an einer mangelhaften Kundenorientierung vieler Unternehmen einerseits und der sich … Beschwerdemanagement entwickelt, die von der Entwicklung kundensensibler Managementkonzepte gefolgt war. In der Mehrzahl der Unternehmen … einen, wie über eine übergeordnete Verankerung der Verbraucherinteressen in der Unternehmenskultur Kundenorientierung im …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011401932
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014253533
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000645212
Dealing with intangible and so subtle experience is unusual and a huge challenge for management that is not used to measure what has no numbers, but maybe they need to see beyond the obvious and accessible statistics. Recently, several studies point to the importance of customer experience...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012036666
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009726728
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000612740
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011520856
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001553453
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001370926