Showing 1 - 10 of 7,089
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001621057
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000359684
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001352263
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011453592
between Iran and Germany by answering the following questions: A: What is consumer’s response concerning (1) skepticism toward … in Iran in comparison to Germany? C: Can cultural characteristics of the countries explain these differences? To answer …-test. Potential differences between Iran and Germany as well as moderation analysis are tested by critical ratio difference test as …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012103152
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011309230
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011822700
Klappentext: Die Wahl der richtigen Markenstrategie ist einer der zentralen Erfolgsfaktoren bei der Einführung neuer Produkte. Diese werden in der betrieblichen Praxis oftmals nicht unter einer neuen eigenständigen Marke sondern unter einer im Markt bereits etablierten und beim Verbraucher...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001658268
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001431447