Showing 1 - 10 of 21
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011357702
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001733669
The dynamic changes in the market and the competitive environment demand a reorientation of marketing strategies. Developing and cultivating direct customer relationships and building customer trust are becoming key success factors. With new technologies such as broadband internet and mobile...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013521777
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001673750
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001284894
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001287233
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001296710
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014006193
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011431949
Renommierte Wissenschaftler und Führungskräfte untersuchen entlang der Phasen des Marketingmanagementprozesses die Grundlagen, Konzepte, Instrumente und Wirkungen eines nachhaltigen Marketing und präsentieren Lösungsoptionen zur Generierung eines Kunden- und Wettbewerbsvorteils unter...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014018121