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Undetermined
3
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42
Type of publication (narrower categories)
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Handbuch
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Lehrbuch
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Hochschulschrift
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Aufsatz im Buch
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196
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Sammelwerk
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Thesis
147
Aufsatzsammlung
114
Graue Literatur
105
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105
Konferenzschrift
86
Bibliografie enthalten
83
Bibliography included
83
Case study
70
Fallstudie
70
Dissertation u.a. Prüfungsschriften
52
Working Paper
52
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Conference proceedings
46
Glossar enthalten
31
Glossary included
31
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29
Guidebook
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Reprint
26
Festschrift
25
Einführung
16
Bibliografie
14
Collection of articles written by one author
13
Fallstudiensammlung
13
Conference paper
8
Konferenzbeitrag
8
Interview
6
CD-ROM, DVD
5
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Language
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English
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German
20
Author
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Pepels, Werner
8
Sheth, Jagdish N.
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Busse von Colbe, Walther
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Cravens, David W.
2
Zaltman, Gerald
2
Ahlert, Dieter
1
Alpers, Isabel
1
Ambos, Björn
1
Belk, Russell W.
1
Bergmans, Bernhard
1
Bethmann, Nicola
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Bolz, Lea Kathrin
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Braun, Günther E.
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Bruhn, Manfred
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Deshpandé, Rohit
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Gielens, Kathrijn
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Gijsbrechts, Els
1
Grönroos, Christian
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Hamm, Michael
1
Hanlon, Annmarie
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Hauptmann, Gunnar
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Hippner, Hajo
1
Hubrich, Beate
1
Jaworski, Bernard J.
1
Junge, Sebastian
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Murmann, Johann Peter
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Nill, Alexander F.
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Stocker, Pascal O.
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Duncker & Humblot
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Gottfried Wilhelm Leibniz Universität Hannover
1
Philipps-Universität Marburg
1
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Acta Universitatis Oeconomicae Helsingiensis / A
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Wissenschaft & Praxis
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Handbuch Krankenhausmanagement : Bausteine für eine moderne Krankenhausführung
Braun, Günther E.
(
ed.
);
Hamm, Michael
(
revision
)
-
1999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001355641
Saved in:
2
A. Marketing als Denkhaltung, B. Käuferverhalten, C. Marktforschung
Pepels, Werner
-
2016
-
7., überarbeitete und erweiterte Auflage
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011504889
Saved in:
3
H. Sektorales Marketing, J. Spezielles Marketing, K. Marketingmanagement
Pepels, Werner
-
2016
-
7., überarbeitete und erweiterte Auflage
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011504890
Saved in:
4
D. Angebotspolitik im Marketing, E. Entgeltpolitik im Marketing, F. Informationspolitik im Marketing, G. Verfügbarkeitspolitik im Marketing
Pepels, Werner
-
2016
-
7., überarbeitete und erweiterte Auflage
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011504891
Saved in:
5
Handbuch des Marketing
Pepels, Werner
-
2016
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011475174
Saved in:
6
Handbook of research on retailing
Gielens, Kathrijn
(
ed.
);
Gijsbrechts, Els
(
ed.
)
-
2018
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012103092
Saved in:
7
Handbook on ethics and marketing
Nill, Alexander F.
(
contributor
)
-
2015
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011298119
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8
Legends in marketing: Gerald Zaltman
Zaltman, Gerald
-
2018
Volume 1. Planned social change and the diffusion of innovation -- Volume 2. Zaltman metaphor elicitation technique -- Volume 3. Consumer behavior research -- Volume 4. Marketing management -- Volume 5. Marketing theory
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011801704
Saved in:
9
Marketing theory
Zaltman, Gerald
;
Kohli, Ajay Kumar
;
Deshpandé, Rohit
; …
-
2018
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011900067
Saved in:
10
The future of marketing
Wind, Yoram
-
2014
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010337116
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