Showing 1 - 10 of 996
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000071588
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004009641
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002931393
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000576247
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013275217
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014003067
The internet offers market researchers a broad variety of possibilities to gather information and insights. Online surveys and online observations are to commonly used research methods. In this article, both methods are being compared and their possible value proposition in terms of brand...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010352742
Vvorliegende Artikel diskutiert Lösungsansätze amerikanischer und englischer Psychometriker zu den Problemen mit traditionellen Ratingskalen.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005840566
Jeder Konsument, der mit offenen Augen und Ohren durch einen Supermarktgeht, wird damit konfrontiert: Sonderpreise, Gewinnspiele, Warenproben, Verkostungsstände, Bonuspackungen und vieles mehr. Es handelt sich hierbei umAktivitäten, die meist von den Herstellern der Produkte initiiert wurden...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005862891