Showing 1 - 10 of 942
The existence of trust in an IT-based service and its providers is an important basis for, amongothers, the decision to adopt and continuously use such services. It also improves the chances forthe successful collaboration in virtual teams and forming strategic alliances. Due to itsimportance...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005871026
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003538202
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002570383
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003367704
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013422475
Die Kano-Theorie stellt einen ganzheitlichen theoretischen Ansatz dar, mit dessen Hilfe die Existenz asymmetrischer und dynamischer Effekte bei der Entstehung von Kundenzufriedenheit begründet werden kann. Diese Theorie beinhaltet mit der sogenannten Kano-Methode zudem ein etabliertes Verfahren...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014014640
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003726687
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000798644