Showing 1 - 10 of 43
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003759475
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003838789
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003904794
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003415791
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003587731
Das Pay-TV ist eine Angebotsform des Fernsehens, die Ökonomen a priori positiv betrachten, weil sie auf der Basis des üblichen marktwirtschaftlichen Preismechanismus funktioniert, das grundsätzlich das Angebot nach der Nachfrage und damit nach den Präferenzen der Zuschauer steuert. Die...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003554573
This paper analyzes market segmentation in a two-sided market that consists of media consumers and advertisers. The analysis is motivated by a European Court of Justice Decision in October 2011, which allowed viewers to take advantage of international price differences and buy access to Premier...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009690829
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011544025
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009674364