Showing 1 - 10 of 163
Abstract AbstractDer Band greift den Medienwandel aus ökonomischer, politischer und journalistischer Perspektive der letzten zwei Jahre auf. Dazu werden ausgewählte Beiträge aus Netzveröffentlichungen herangezogen. Die Leser erhalten somit einen redaktionell gefilterten, kompakten Überblick...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012015342
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012121100
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011893232
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003400478
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010190601
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009130775
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003683089
Contents: Preface -- 1. Media economics research: a history of the field / Alan B. Albarran -- 2. Advancing media economics research through theory / Marianne Barrett and Chun Shao -- 3. Research traditions in media economics / Amy Jo Coffey -- 4. Global digital networks and global media...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012251870
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013516129