Showing 1 - 9 of 9
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011458732
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012131351
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012125066
Fokus dieser Arbeit ist es ein tiefergehendes Verständnis über den Einfluss von kognitiven Verzerrungen auf die Innovationsbewertung mit Informationsmärkten zu schaffen. Hierfür wird der Einfluss von Selbstüberschätzung auf die Innovationsbewertung mit Informationsmärkten in zwei...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011311784
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010460232
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008736803
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010347735
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014582899
The "lead user construct" was developed to preferentially identify commercially attractive innovation-related information developed by users of products and services. In this research, we use data drawn from users of Apache, an open source software project, to assess the association between each...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014031713