Showing 1 - 10 of 1,609
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011550761
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011454769
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002493717
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001422866
Matthias Schu examines three main topics in his research: The intention of store-based retail and wholesale companies to open up an own online channel, factors determining the foreign market selection behavior of online retailers as well as factors affecting the speed in the internationalization...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012398225
Die Digitalisierung dringt in alle unsere Lebensbereiche vor. Das Kaufverhalten der Menschen wandelt sich fundamental im Geschäft und Online. Darauf muss der Handel reagieren. Das Ende des Online-Shoppings ist der Beginn einer neuen Ära, einer neuen Wirtschaft des vernetzten Einkaufens....
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012025134
The digital imperative -- Analogue learnings -- Loyalty is dead -- Your location in the digital world -- The digitally augmented store -- Mobile makeover -- Data-based retailing -- Performance marketing -- The importance of e-commerce -- New media : new content -- Index.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012014196
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011865248
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012174253
Dieses Buch zeigt, wie sich der traditionelle Handel im Zuge der digitalen Transformation quasi neu erfinden und digitales Wissen ins Haus holen kann. Renommierte Autoren aus Wissenschaft und Praxis erläutern, welche Ziele mit der Digitalisierung verfolgt und welche Digitalstrategien...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014017517