Showing 1 - 10 of 18,592
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001426849
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001658278
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001553454
Angesichts der Individualisierung des Konsumentenverhaltens und der damit verbundenen Fragmentierung der Märkte nimmt die Mehrmarkenstrategie in vielen Branchen eine bedeutende Stellung ein. Neben vielfältigen Chancen offenbart eine parallele Führung mehrerer selbständiger Marken im gleichen...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011942424
Product scope adjustment is a key mechanism through which multi-product firms achieve efficient resource allocations. In this paper, we take a novel perspective to study firms' product scope adjustment behavior through the lens of asset pricing. Using a unique panel scanner data set containing...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012950405
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013515300
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013470981
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003307848
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003629922
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002214567