Showing 1 - 10 of 18,381
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001426849
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011566126
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010199103
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012197703
Angesichts der Individualisierung des Konsumentenverhaltens und der damit verbundenen Fragmentierung der Märkte nimmt die Mehrmarkenstrategie in vielen Branchen eine bedeutende Stellung ein. Neben vielfältigen Chancen offenbart eine parallele Führung mehrerer selbständiger Marken im gleichen...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011942424
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001658278
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001553454
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003307848
Product scope adjustment is a key mechanism through which multi-product firms achieve efficient resource allocations. In this paper, we take a novel perspective to study firms' product scope adjustment behavior through the lens of asset pricing. Using a unique panel scanner data set containing...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012950405
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013515300