Showing 1 - 10 of 5,981
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003336019
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013354033
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013389787
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002854676
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001898259
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011603882
Promotions are at the same time beloved and feared by both food retailers and branded goods manufacturers in today’s retail environment. Beloved because they attract smart customers and generate an immediate effect on a brand’s sale. Feared because there is uncertainty about the...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013522839
Diese Arbeit trägt zu einem besseren Verständnis der Bedeutung von Kooperationen und Wissensaustausch für den Erfolg innovativer Unternehmen bei. Dabei gründet sie im Wesentlichen auf Josef Alois Schumpeters ‚Theorie der wirtschaftlichen Entwicklung‘ aus dem Jahre 1912. Neuere Theorien,...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011631727
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008660649
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003459473