Showing 1 - 10 of 4,262
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000054896
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000678052
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002492454
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003529966
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012699153
I: Gestaltung eines Erwartungsmanagements als Herausforderung für das Dienstleistungsmarketing -- 1. Bedeutung eines Erwartungsmanagements im Dienstleistungsbereich -- 2. Forschungsziele und Forschungsfragen -- 3. Gang der Untersuchung -- II: Schaffung einer theoretischen Basis für die...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014017021
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003140794
In our model, an agent produces an outcome by a costly effort and then distributes it among heterogeneous users. The agents̕ payoff is the weighted sum of the users ̕shares and the coefficient reflecting their heterogeneity. When the agent neglects users ̕heterogeneity the game leads to an...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002520792
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003792564