Showing 1 - 10 of 557
1 Zielsetzung und Aufbau der Arbeit -- 1.1 Motivation der Arbeit -- 1.2 Forschungsleitende Fragestellungen -- 1.3 Ablauf und Aufbau der Arbeit -- 2 Methodologie -- 2.1 Wissenschaftstheoretische Grundlagen -- 2.2 Der Forschungsprozess -- 2.3 Verwendete Forschungsmethoden -- 3 Virtuelle...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014019134
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013516203
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009510764
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002509271
The rise of social media is causing challenges for brand managers of premium manufacturers in the fast moving consumer goods industry. Social Media platforms as innovative and open communication channels have to be integrated in the established media mix while preventing the damage of the...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010420967
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003768714
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003819560
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003463204
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003913507
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003971416