Showing 1 - 10 of 999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012321632
User acceptance and satisfaction are important factors when evaluating any technology. This paper investigates the key determinants that drive the adoption of social commerce within the Jordanian community. A modification to the Theory Of Acceptance And Use Of Technology was empirically...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014088895
Persistent link: https://www.econbiz.de/10015062920
Mobile phones and Internet use can enable human capabilities that can contribute to positive developmental outcomes (Smith, Spencer, & Rashid, 2011; Ndung'u & Waema, 2011; Agüero, de Silva & Kang, 2011; Sen, 1999). Communication networks, in Africa particularly mobile phones, have been recognised as an...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009729539
Die Dissertation untersucht und evaluiert die Auswirkung von der Social CRM Technologienutzung auf die Social CRM Leistung aus einer Unternehmensperspektive. Das Thema ist für die Forschung und Praxis von hoher Relevanz: Zum einen kämpfen Unternehmen noch immer damit, die Vorteile ihrer...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011480990
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012040506
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012801771
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011876900
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012522216
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003861891