Showing 1 - 10 of 1,932
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009735582
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012010333
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011812567
"This book examines the implications of virtual communication and online interaction and the theories and trends associated with them, discussing and addressing the differences and challenges that develop when communicating virtually and exploring the various influences virtual communication...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011728435
Part one -- Chapter one: Introduction -- Chapter two: the advantages of using naturally-occurring data -- Part two: Case book -- Chapter 3: Metaphor analysis -- Chapter 4: Positioning theory -- Chapter 5: Membership categorization analysis -- Chapter 6: Metadiscourse analysis in...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014331006
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010224993
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012179260
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010424747
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012583144
Im Zentrum der Arbeit steht die Veränderung der Macht von Nachfragern gegenüber Anbietern durch das Medium Internet und … der Macht von Nachfragern in Verbindung mit der zunehmenden Verbreitung des Mediums Internet. Zum einen wird dabei die … damit die Beleuchtung der sogenannten Machtthese. Da bisherige Aussagen zur Macht von Nachfragern im Zeitalter des Internets …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013427479