Showing 1 - 10 of 4,791
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009260775
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003049948
, Scott A. Thompson -- Some unintended consequences for consumers -- Being yourself online : why facebook users display their …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013180035
, Scott A. Thompson -- Some unintended consequences for consumers -- Being yourself online : why facebook users display their …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011664082
Introduction : publicizing the private sector -- A consumer revolution? : marketplace activism since the founding -- We are the 99% : contemporary consumer activism -- We are not a mascot : campaigns for social/economic justice -- 600,000 bosses telling me what to do : campaigns for the...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011603432
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011635359
Die Macht der Konsumenten - die Beschreibung einer Veränderung -- Das Phänomen aus ökonomischer Sicht -- Das Phänomen aus soziologischer Sicht -- Das Phänomen aus psychologischer Sicht -- Das Phänomen aus philosophischer Sicht,.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012402826
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013362315
Das (Social) Web stellt innovative Möglichkeiten bereit, Meinungen und Einstellungen frei von methodischen Verzerrungen auf der Basis freiwillig geäußerter Konsumentenstatements zu untersuchen. Anhand von neuartigen Verfahren wie etwa der Computerlinguistik untersucht Daniel Wagenführer...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013517222