Showing 1 - 10 of 12
Sporting organizations increased their degree of professionalism step by step within the last decades because being just a pure sporting organization is not enough. These days, sporting bodies and codes have to be professional in order to survive in an extremely competitive mar-ket. Therefore,...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009521321
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011843614
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003790918
Die Kommerzialisierung des Sports nimmt weiter zu. Viele Sportorganisationen sind heute mit mittelständischen Unternehmen vergleichbar. Wer hier betriebswirtschaftliche Entscheidungen trifft, ohne die sporttypischen Besonderheiten zu beachten, geht ein hohes Risiko ein
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008662762
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009627631
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009627651
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009627652
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009627675
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010246764
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010246771