Showing 1 - 10 of 42
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010219536
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012873072
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011346947
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010202200
Purpose – Customer knowledge has not yet been recognized as a possible source of strategic competitive advantage in expansion of the knowledge-based view. The purpose of this paper is, therefore, to gain initial insights into the strategic dimension of customers knowledge in order to enable...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014881244
Auf der Basis einer umfassenden Analyse internationaler empirischer Studien der vergangenen 25 Jahre sowie einer empirischen Untersuchung von 468 jungen KMU setzt sich Sascha Kraus erstmals für den deutschsprachigen Raum mit dem Zusammenhang zwischen strategischer Planung und Erfolg in jungen...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003354654
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003666958
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003832886
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003837050
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003904555