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Type of publication
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Book / Working Paper
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Graue Literatur
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Hochschulschrift
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Thesis
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Aufsatz im Buch
690
Book section
690
Bibliografie enthalten
284
Bibliography included
284
Collection of articles of several authors
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Sammelwerk
179
Aufsatzsammlung
119
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Conference proceedings
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20
Handbuch
20
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Glossar enthalten
15
Glossary included
15
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Forschungsbericht
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Mikroform
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Author
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Hoffmann, Achim
2
Allain, Marie-Laure
1
Bernitz, Ulf
1
Blundell, Richard W.
1
Blundell-Wignall, Adrian
1
Browne, Frank
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Cavaglia, Stefano M.
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Chambolle, Claire
1
Dienel, Wolfram
1
Flochel, Laurent
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Lambert, Sylvie
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Linnemer, Laurent
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Magnac, Thierry
1
Magnussen, Knut A.
1
Robin, Jean-Marc
1
Schäfer, Barbara
1
Visser, Michael S.
1
Wallace, Rodney B.
1
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Institution
All
Nordic Council of Ministers
2
Deutschland / Umweltbundesamt
1
Vereinte Nationen / Commission on Sustainable Development
1
Published in...
All
Série des documents de travail / Centre de Recherche en Économie et Statistique
7
NORD
3
Europäische Hochschulschriften / 5
2
NEK-rapport
2
Série des documents de travail du CREST / Institut National de la Statistique et des Etudes Economiques
2
Nord
1
Rapporter / Statistisk Sentralbyrå
1
Schriftenreihe des Bundesministeriums für Verbraucherschutz, Ernährung und Landwirtschaft / A
1
Texte / Umweltbundesamt
1
Umweltforschungsplan des Bundesministeriums für Umwelt, Naturschutz und Reaktorsicherheit / Umweltplanung, Ökologie
1
Working papers / OECD, Economics and Statistics Department
1
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Stratégies de revente à perte et réglementation
Chambolle, Claire
-
2000
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001549025
Saved in:
2
Contrainte de capacité et développement des marques de distributeur : une analyse de la loi Raffarin
Allain, Marie-Laure
;
Flochel, Laurent
-
2001
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001577422
Saved in:
3
Otraditionella marknadsföringsmetoder mot barn och unga
1993
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000875468
Saved in:
4
°Atgärder mot otillbörlig reklamp°averkan p°a barn och unga
Bernitz, Ulf
-
1989
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000792272
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5
Kommersiell p°averkan p°a barn och unga : seminarierapport
1988
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000782398
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6
Implicit prices and recursivity of agricultural households' decision
Lambert, Sylvie
;
Magnac, Thierry
-
1997
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000974832
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7
Latent separability : grouping goods without weak separability
Blundell, Richard W.
;
Robin, Jean-Marc
-
1995
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000921088
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8
Financial liberalisation and consumption behaviour
Blundell-Wignall, Adrian
-
1991
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9
Die Erfolgskontrolle von Beschwerdemanagement-Systemen : theoretische und empirische Erkenntnisse zum unternehmerischen Nutzen von Beschwerdeabteilungen
Hoffmann, Achim
-
1991
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10
Etterspørselen etter varige konsumgoder
Magnussen, Knut A.
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1990
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