Showing 1 - 10 of 10,649
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010417137
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003263401
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001641406
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001876079
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001297658
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001751164
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012622608
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011629330
In this paper, we focus on the uncertainty in consumer taste and study how a retailer can benefit from acquiring that taste information in the presence of competition between the retailer's store brand and a manufacturer's national brand. In this context, we also identify the optimal information...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011590708
Unter dem Schlagwort des "Corporate Branding" steht ein weiterer Aspekt der Markenführung im Fokus des Markenmanagements. Dessen Bedeutung resultiert aus den vielfältigen Wirkungen einer Unternehmensmarke. So symbolisiert diese nicht nur gegenüber Konsumenten institutionelle und damit...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011942965