Showing 1 - 10 of 23,428
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001530466
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014006734
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000422963
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003316437
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003099506
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001511082
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001772913
Medien berichten nicht nur über Sport und Politik. Sie berichten auch über Medien. In der Literatur wird vermutet, dass sie dies nicht frei von Partikularinteressen tun. Die vorliegende Arbeit untersucht, inwieweit wirtschaftliche Eigeninteressen einen Einfluss auf die Darstellung von Medien...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003866174
Advertising Decline as a Media-Economic Factor: From Two-Sided Markets to Datafication in Journalism -- Book/Book Groups -- Changing Use of Audiovisual Media -- Classical Political Economy -- Commercial Audience Market Research -- Controlling in media companies -- Corporate Social Responsibility...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10015084830