Showing 1 - 10 of 21,190
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011572545
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009575998
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011919950
The purpose of the study is to provide an assessment of both how consumers adopt mobile tourism apps and how consumers … use those apps to orient customer intentions to visit tourism destinations. The technology acceptance model (TAM) is used … to explore customer intentions to adopt tourism apps. A survey of 630 tourism respondents found that the e …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012175898
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011708568
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012263822
Um mit einem Event positive Effekte in der Veranstaltungsregion zu erzielen, ist eine umfassende Eventwirkungskontrolle unerlässlich. Julia Köhler entwickelt einen Bezugsrahmen, der eine detaillierte, mehrdimensionale Wirkungsanalyse von Events in Regionen ermöglicht sowie eine Verknüpfung...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014021221
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014232055
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009769614