Showing 1 - 10 of 10,971
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009509170
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013197469
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008664484
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009532711
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011721189
Multi-Channel Retailing hat sich als Distributionsstrategie fest im Handel etabliert. Auf Grund der zunehmenden Verbreitung des Multi-Channel Retailing in der Handelspraxis ist eine Differenzierung allein auf Grundlage des Geschäftsmodells heute nicht mehr erfolgversprechend. Vielmehr muss das...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014016955
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013277494
Brand-nonspecific retailer coupons that entitle customers to assortment-wide discounts appeal in similar ways to national brand (NB) and private label (PL) users. The latter may be considered an attractive target group because they express high levels of deal proneness. However, it is unclear...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014045323
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010193916
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009782449