Showing 1 - 10 of 1,750
"An actionable framework for developing and executing successful social media strategies supporting collaboration, teamwork and communication in modern corporations Using straightforward language, this book offers real-world stories and revealing anecdotes to demonstrate how executives and...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009516984
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009547049
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008667187
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009781424
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003849253
Die Zusammenarbeit mit digitalen Influencern wird für die Marketing- und PR-Abteilungen grosser Unternehmen immer interessanter. Neben klassischer Werbung, Media Relations und Content Marketing gehört auch das Influencer Marketing mittlerweile zum Handwerkszeug der Unternehmenskommunikation....
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011806594
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011643347
Das Buch will das Rüstzeug für den Social Media-Manager liefern, also den PR- und Marketing-Fachmann in Zeiten von internet-basierter Kommunikation zwischen Unternehmen und Kunden bzw. der Öffentlichkeit. Felix Beilharz, Wirtschaftsjurist, Berater, Autor und Dozent im Bereich Online-Medien,...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009684358
Lon Safko is a marketing consultant with more than twenty-five years of experience in speaking, marketing, sales, strategic partnering, and e-commerce. He has founded fourteen successful companies, including Paper Models, Inc., holds three U.S. patents for 3D Internet advertising, has eighteen...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012600498