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Chapter 1: Introduction -- PART 1: VALUATION -- Chapter 2: From business models to business planning -- Chapter 3: Profitability, Intangible Value creation, and scalability patterns -- Chapter 4: Boosting sustainable growth with innovative intangibles -- Chapter 5: Cherry Picking Intermediaries:...
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This book offers a primer on the valuation of startups. Innovative startups are characterized by high growth potential that usually absorbs liquidity. This is unattractive for traditional banks, replaced by other specialized intermediaries such as venture capital or private equity funds, which...
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Analyse der Literatur über Einflussfaktoren des Markteintrittstimings -- Theoretischer Bezugsrahmen zur Identifizierung der Dynamic Capabilities als Einflussfaktoren des Markteintrittstimings -- Fallstudien über die Einflussfaktoren des Markteintrittstimings von Start-up-Unternehmen im E-Business.
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Daniel R. A. Schallmo bietet eine kompakte und praxiserprobte Hilfestellung für erfolgreiches Business Model Development. Dazu stellt er zunächst eine Roadmap mit sechs Phasen und Templates für ein Business Model Development vor. Diese bilden Quellen und Vorgehensweisen ab, um in der ersten...
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