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Aufsatzsammlung
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Festschrift
1
Konferenzschrift
1
Sammelwerk
1
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Language
All
English
7
German
4
Author
All
Korflesch, Harald F. O. von
9
Magin, Philipp
4
Szyperski, Norbert
2
Baker, Thomas L.
1
Chari, Simos
1
Daryanto, Ahmad
1
Dzenkovska, Julija
1
Grichnik, Dietmar
1
Ifie, Kemefasu
1
Kalms, Stefan
1
Lukas, Bryan A.
1
Schaarschmidt, Mario
1
Walsh, Gianfranco
1
Zerwas, Clarie
1
Zerwas, Dorothée
1
more ...
less ...
Published in...
All
Academic Entrepreneurship : Unternehmertum in der Forschung
1
Aktuelle Herausforderungen in der Wirtschaftsförderung : Chancen und Perspektiven in einer sich wandelnden Welt
1
E-entrepreneurship and ICT ventures : strategy, organization and technology
1
Journal of business research : JBR
1
Perspektiven der strategischen Unternehmensführung : Theorien, Konzepte, Anwendungen ; Werner Kirsch zum 65. Geburtstag
1
Reihe: Management mediengestützter Dienstleistungsinnovationen
1
Service Design : innovative Services und exzellente Kundenerlebnisse gestalten
1
The international journal of entrepreneurship and innovation
1
more ...
less ...
Source
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1
Open scientific entrepreneurship : how the open source paradigm can foster entrepreneurial activities in scientific institutions
Korflesch, Harald F. O. von
;
Schaarschmidt, Mario
; …
- In:
E-entrepreneurship and ICT ventures : strategy, …
,
(pp. 191-212)
.
2010
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003957228
Saved in:
2
A conceptual model of entrepreneurial reputation from a venture capitalist's perspective
Zerwas, Clarie
;
Korflesch, Harald F. O. von
- In:
The international journal of entrepreneurship and innovation
17
(
2016
)
3
,
pp. 143-154
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011607581
Saved in:
3
Kooperationen als Erfolgsfaktor wissensintensiver Unternehmensgründungen : ein Beitrag zum Kooperations-Engineering
Szyperski, Norbert
;
Korflesch, Harald F. O. von
- In:
Perspektiven der strategischen Unternehmensführung : …
,
(pp. 371-401)
.
2003
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001732564
Saved in:
4
Open Scientific Entrepreneurship Engineering : ein offener, ganzheitlicher und systematischer Ansatz zur Unterstützung von Existenzgründungen aus Hochschulen
Grichnik, Dietmar
;
Korflesch, Harald F. O. von
;
Magin, …
- In:
Academic Entrepreneurship : Unternehmertum in der Forschung
,
(pp. 167-190)
.
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003833615
Saved in:
5
Scientific entrepreneurship : reflections on success of 10 Years EXIST ; Festschrift for Norbert Szyperski on the occasion of his 80th birthday, September 27, 2011
Korflesch, Harald F. O. von
(
ed.
); …
-
2011
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009489853
Saved in:
6
Ubiquitous entrepreneurship
Kalms, Stefan
;
Zerwas, Dorothée
;
Korflesch, Harald F. …
-
2013
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010413953
Saved in:
7
Scientific entrepreneurship as a change for the promotion of economic development
Korflesch, Harald F. O. von
;
Magin, Philipp
- In:
Aktuelle Herausforderungen in der Wirtschaftsförderung …
,
(pp. 175-197)
.
2010
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008655551
Saved in:
8
Methoden und Instrumente des Scientific Entrepreneurship Engineering
Magin, Philipp
;
Korflesch, Harald F. O. von
-
2008
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003731566
Saved in:
9
Introducing entrepreneurial design thinking
Korflesch, Harald F. O. von
- In:
Service Design : innovative Services und exzellente …
,
(pp. 33-42)
.
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011735325
Saved in:
10
Discount venture brands : self-congruity and perceived value-for-money?
Baker, Thomas L.
;
Chari, Simos
;
Daryanto, Ahmad
; …
- In:
Journal of business research : JBR
116
(
2020
),
pp. 412-419
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012257635
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