Showing 1 - 10 of 14
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002150722
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001691676
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001009462
This textbook gives a clear and comprehensive overview of the process of strategic marketing planning. The authors provide a systematic framework that helps to structure the vast and complex marketing knowledge, thus making it more accessible and easier to use for strategic marketing planning....
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012396527
Torsten Tomczak, Alfred Kuß und Sven Reinecke vermitteln in verständlicher und knapper Form einen systematischen Überblick über den idealtypischen Verlauf der Marketingplanung. Leserinnen und Leser erhalten ein übersichtliches Raster, mit dessen Hilfe sie das umfangreiche und komplexe...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014021128
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014010092
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014012797
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011647946
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003856145
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003516884