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The theoretical development of place branding is in its early stages. The most important contributions so far have come from publications "translating" insights, methods and tools from corporate branding theory to places and cities in particular. Obviously, an academic field in its early stages...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012618833
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008778882
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012104402
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012104703
This paper performs a mixed-methods analysis of place-branding strategies developed in the 'Tech City' cluster initiative in Inner East London, drawing on ethnographic material, semi-structured interviews and visual content. Using Jessop's concept of the spatial imaginary, we explore key...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012010421
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012178947
Dieses Buch vermittelt einen umfassenden Überblick über die Arbeitsweise, die Aufgaben, die Möglichkeiten und das Berufsbild des City- und Stadtmarketings. Renommierte Autoren führen die Erkenntnisse verschiedener wissenschaftlicher Disziplinen und praktische Erfahrungen des City- und...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014020681
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014293835
In the endeavor of analyzing urban development perspectives, the current paper aims to find out how warmth and competence stereotypes would operate in the case of a city, predicting its future, as a direct consequence of people's positive or negative feelings and actions. Results of such...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011569467
Dieses Buch vermittelt einen umfassenden Überblick über die Arbeitsweise, die Aufgaben, die Möglichkeiten und das Berufsbild des City- und Stadtmarketings. Renommierte Autoren führen die Erkenntnisse verschiedener wissenschaftlicher Disziplinen und praktische Erfahrungen des City- und...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012022719