Showing 1 - 10 of 2,367
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010194590
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002007647
"This book explores media influence on consumers in a globalized world. It also analyzes popular culture, media, and consumption in disciplines such as sociology, communication, social work, business and international relations"--
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011996780
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000558056
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000601060
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000608460
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000374036
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000365767
Rezension: Neben Kotlers "Marketing-Management" (ID 33/95; 9. Auflage in dieser Nr.) das Hochschullehrbuch schlechthin …/Preisgestaltung, Werbung und Absatzwege nehmen den meisten Raum ein; die Themen Dienstleistungsmarketing (25 Seiten) und Marketing mit Neuen … "Erfolgreiches Marketing ..." (ID 3/99) bereitstehen. (3) (LK/E: Kardung) …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000677457