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~subject:"brand usage"
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Marketingmanagement
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Produktqualität
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Arbeitspapier
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Hochschulschrift
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Collection of articles of several authors
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Konferenzbeitrag
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Einführung
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3
Handbuch
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Bibliografie enthalten
2
Bibliography included
2
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2
Glossary included
2
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Bibliographie
1
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Festschrift
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Firmeninformation
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Nachruf
1
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Language
All
English
9
German
4
Author
All
Kerbache, Laoucine
2
Lee, Janghyuk
2
Streich, Michael
2
Bains, Karnika
1
Dewani, Prem Prakash
1
Dukes, Anthony
1
Gambaro, Marco
1
Geuens, Maggie
1
Jaiswal, Anand Kumar
1
Jullien, Bruno
1
Kirchgeorg, Manfred
1
Kreller, Peggy
1
Krähmer, Daniel
1
Liu, Yunchuan
1
Malhan, Mohit
1
Marette, Stéphan
1
Müller, Kai
1
Pavan, Alessandro
1
Pecheux, Claude
1
Puglisi, Riccardo
1
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less ...
Published in...
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Arbeitspapier / HHL, Leipzig Graduate School of Management
1
CIE discussion papers
1
CSIO working papers
1
Discussion papers / Governance and the Efficiency of Economic Systems
1
KDI School working paper series
1
Les cahiers de recherche / HEC Paris
1
LiM-Arbeitspapiere / Lehrstuhl für Innovatives Markenmanagement (LiM), Universität Bremen, Fachbereich Wirtschaftswissenschaft
1
Tübinger Diskussionsbeitrag
1
Tübinger Diskussionsbeiträge
1
Working paper
1
Working paper / Center for Agricultural and Rural Development
1
Working paper series / Universiteit Gent, Faculteit Economie en Bedrijfskunde
1
Working paper series : WPS
1
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Information management and pricing in platform markets
Jullien, Bruno
;
Pavan, Alessandro
-
2018
platform
design
, blogs, forums, conferences, advertising campaigns, post-launch disclosures, and other information management …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011858081
Saved in:
2
Complement or substitute? : the internet as an advertising channel, evidence on advertisers on the Italian market, 2004-2009
Gambaro, Marco
;
Puglisi, Riccardo
-
2012
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011759948
Saved in:
3
Internet media planning : an optimization model
Lee, Janghyuk
;
Kerbache, Laoucine
-
2004
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002604163
Saved in:
4
Internationale Werbemittelgestaltung und internationale Mediaselektion : eine Betrachtung unter dem Ziel der Maximierung der Ansprachen
Streich, Michael
-
1997
Im folgenden soll untersucht werden, welche Kriterien ein Unternehmen hinsichtlich der zu verfolgenden Basisstrategie heranziehen kann. Im Anschluß daran wird unter Zugrundelegung des streutechnischen Ziels der Ansprachenmaximierung gezeigt, wie die Mediaselektion auf internationaler Ebene...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010405338
Saved in:
5
In-store media and channel management
Dukes, Anthony
(
contributor
);
Liu, Yunchuan
(
contributor
)
-
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003497838
Saved in:
6
Internet media planning : an optimization model
Lee, Janghyuk
;
Kerbache, Laoucine
-
2005
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002879962
Saved in:
7
Internationale Werbemittelgestaltung und internationale Mediaselektion : eine Betrachtung unter dem Ziel der Maximierung der Ansprachen
Streich, Michael
-
1997
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013268619
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8
Erfolgsfaktoren von In-Game Advertising im Rahmen der Markenführung
Müller, Kai
-
2011
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009665171
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9
Advertising and conspicuous consumption
Krähmer, Daniel
-
2005
The paper formalizes the intuition that brands are consumed for image reasons and that advertising creates a brand's image. The key idea is that advertising informs the public of brand names and creates the possibility of conspicuous consumption by rendering brands a signalling device. In a...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010366557
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10
The collective-quality promotion in the agribusiness sector : an overview
Marette, Stéphan
(
contributor
)
-
2005
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003147556
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